ІНКЛЮЗІЯ (Накази, Положення)
2021 рік
Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами,
які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах
Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ
ТРУДНОЩІВ І РІВНЯ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Навчальні програми для дітей з особливими потребами
https://mon.gov.ua/ua/tag/dityam-z-osoblivimi-potrebami
Порадник "Інклюзія від А до Я"
Перелік документів з організації інклюзивного навчання
Основні завдання асистента педагога
Про визначення рівня підтримки здобувачам освіти з ООП у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року №957
Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області інформує про те, що до 21 січня 2022 року необхідно визначити рівень підтримки здобувачів освіти, які навчаються в інклюзивних класах ЗЗСО. Рівень підтримки визначається Командою психолого-педагогічного супроводу за участю фахівця ІРЦ, що видав Висновок чи фахівця ІРЦ, що обслуговує заклад загальної середньої освіти тощо (додається).
15:40 28.12.2021