НАРАДА ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ ЗЗСО
06 вересня 2022 року в актовій залі Відділу ОМС відбулася нарада
із заступниками директорів закладів освіти Мостиської ТГ.
Обговорено актуальні питання щодо освітнього процесу 2022/2023 н.р.
Надія ГНАТОВСЬКА - начальниця відділу освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області, говорила про режим роботи закладів освіти, харчування пільгових категорій, про розклад уроків, про безпечні умови перебування у закладах освіти учасників освітнього процесу. Шістьом закладам освіти вручила програмне забезпечення з упровадження інтегрованого компетентнісного навчання у початковій школі за допомогою ЕОР (електронний освітній ресурс). «Даний ресурс немає аналогів у світі, ані в Україні. Тепер кожен педагог буде мати свій власний кабінет, за допомогою якого буде проводити онлайн уроки», - зазначила очільниця освіти.
Василь ЧАЙКІВСЬКИЙ – провідний спеціаліст Відділу ОМС інформував про ЗМІНИ до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України.
Особливу увагу акцентував на Вимоги щодо організації освітнього процесу. Також зазначив, що в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів.
Діти, які перебувають за кордоном , в умовах воєнного стану здобувають освіту в другу зміну, початок занять повинен бути не пізніше 16:00 години. В умовах воєнного стану для учнів 1-4 класів, які здобувають освіту, перебуваючи за кордоном, допускається організація дистанційної форми навчання у другу зміну.Форма навчання може змінюватися впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації.
Богдан КУРЦЕБА – спеціаліст I категорії інформував про рівень укриття у ЗЗСО під час сигналу «Повітряна тривога». Освітній процес може завершуватися в укритті, а після відбою тривоги учасники можуть повернутися до приміщення закладу освіти та продовжити процес навчання з урахуванням необхідного корегування.
Олександра БАША – директорка Центру ПР ПП, зачитала алгоритм діяльності учителя НУШ 5 клас, звернула увагу на нормативну базу. Проаналізувала зміни до навчальних програм у 1-4 класах Нової української школи.
Марія БІШКО – консультант Центру ПР ПП, презентувала методичні рекомендації щодо викладання мовно-літературної галузі, рекомендовані діагностувальні види робіт для 5 класу НУШ, фронтальні та індивідуальні контрольні роботи для 5-9 класів, 10-11 класів.
Рекомендувала опрацювати Типи уроків (Наказ МОМУ від 20 квітня 2018 року № 405), а саме:
Урок розвитку компетентностей
Формування коспетентностей
Перевірки/оцінювання досягнення компетентностей
Корекції основних компетентностей
Комбінований.
Наголосила також на тому, що навчання й оцінювання – нероздільні процеси. На наших очах змінюються підходи до оцінювання результатів навчання: від накопичення оцінок у журналі та фіксації рівня знання-незнання, уміння-невміння, до прагнення побудувати процес навчання на засадах педагогіки партнерства, компетентнісного підходу.
Роман ЛЕЩУК, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, репрезентував освітянам електронний журнал на порталі “НОВІ ЗНАННЯ” та поділився досвідом використання його в освітньому процесі.
Можливість запровадження електронного документообігу у школах передбачено Інструкцією з діловодства у закладах загальної середньої освіти, затвердженою Наказом МОН України від 25 червня 2018 року N 676, що не призведе до дублювання ведення класних журналів та щоденників у паперовій та електронній формі, а тому лише полегшить ведення документообігу у школах та здійснення контролю за його веденням.
Учасники наради отримали практичні поради щодо базових операцій з електронними журналами, особливостей налаштування системи, її функціоналу та можливостей.
Розглянуто ключові питання:
• Перші кроки роботи на порталі “НОВІ ЗНАННЯ” NZ.UA
• Отримання доступу до порталу і вхід
• Адміністрування електронного журналу (порівняння панелей управління)
• Надання доступу вчителям на порталі + додаткові можливості
• Надання доступу батькам та дітям на порталі + додаткові можливості
• Створення електронних журналів (порівняння)
• Проблемні ситуації у роботі з електронними журналами тощо.
Педагоги ставили багато запитань, що свідчить про зацікавленість темою, її актуальність.