Консультативна допомога працівників Центру ПР ПП
Відбулася зустріч з освітянськими спільнотами учителів на базі Шегинівської ТГ (Волицький НВК), а саме: українська мова та література, зарубіжна література, іноземна мова, основи християнської етики.
Презентовано нормативно-правову базу педагогів 2022/2023 н.р. Проаналізовано «ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2022/2023 навчальному році»(консультант Марія БІШКО Мостиського Центру ПРПП).
Головна увага була зосереджена на Державному стандарті базової середньої освіти, оцінюванні п’ятикласників, як заповнювати Класний журнал, оскільки з 1 вересня учителів - предметників з навчальних предметів торкнеться реформа школи (НУШ 5 клас). Адже навчання буде відбуватися в іншому форматі, а формувальне оцінювання здійснюватиметься для навчання, мотивації. Згідно Закону України «Про повну загальну середню освіту» кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.
Основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне. За вибором закладу оцінювання може здійснюватися за системою оцінювання, визначеною законодавством, або за власною шкалою.
Проаналізовано Дорожню карту педагогів щодо реалізації компететнісного підходу в навчанні. Ідучи на урок у НУШ 5 клас, учитель має знати: чого хоче навчити здобувачів освіти? Як він хоче цього навчити? Для чого вчити? І звичайно, очікуваний кінцевий результат: знання, розуміння, застосування.