ПСИХОПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ 6/11 РОКІВ
Війна вносить свої корективи у роботу працівників освіти. Особливої уваги тепер потребують здобувачі освіти молодших класів. Адже від цілющих слів учителя, його вміння врівноважено вести урок, підбадьорити, підтримати, порадити і розрадити залежить здоров’я та психічний стан дитини, її батьків, родичів.
Директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Мостиської ТГ Олександра Баша провела онлайн-зустрічі з освітянськими спільнотами вчителів1-х, 2-х,3-х і 4-х класів «Психопедагогічні рекомендації для роботи з дітьми 6-11років" (для вчителів початкової школи, які у час війни проводять уроки офлайн та онлайн).
Учасникам зустрічі був представлений авторський доробок команди волонтерів (учителів початкових класів та основної школи, практичних психологів, науковців, а саме: Інни Осадченко , Оксани Словік, Марії Барни) щодо проведення ресурсних, пізнавально-творчих уроків для молодших школярів, вебінарів для батьків, учнів та психологів, організації освітнього простору в умовах війни 2022 року.
Педагоги отримали інформацію щодо психічного стану в стресовій, кризовій ситуаціях, як слід дорослим навчати дітей саморегулювати психоемоційні стани, організаційно-технічні та психодидактичні вимоги до проведення офлайн, онлайн-уроків для молодших школярів.