A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Мостиської міської ради Львівської області

МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД

Методичні рекомендації “Організація дистанційного навчання в школі”

Сервіси дистанційного навчання для вчителів

Академія цифрового розвитку

Усі уроки наYouTube МОН

 

Методичні рекомендації “Організація дистанційного навчання в школі”

 

 

ЯКИЙ АЛГОРИТМ ОФОРМЛЕННЯ Й НАДАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ, ЯКІ ТИМЧАСОВО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА МЕЖАМИ ТЕРИТОРІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, ДО ЯКОГО ДИТИНА ЗАРАХОВАНА?

 

 

ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС В УМОВАХ ВІЙНИ

 

 

Загальні рекомендації щодо організації дистанційного навчання вчителями закладів загальної середньої освіти України в умовах воєнного стану

Як організувати викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану

Як вчителю організувати свою роботу під час війни

Як здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах війни

Як організувати роботу педагогічних працівників, які вимушено виїхали за кордон в умовах воєнного стану

Як організувати роботу з учнями та їх психологічну підтримку в умовах війни

Освітні дистанційні платформи для учнів і вчителів

Державні гарантії учасникам освітнього процесу в умовах воєнного стану

 

 

ЗАПИТАННЯ Й ВІДПОВІДІ

· Чи записувати до Алфавітної книги учнів, які не відраховані з попереднього закладу освіти та планують туди повернутися?

· Чи вписувати учнів, які планують повертатися на навчання до попереднього закладу освіти, у Класні журнали, чи вести для них окремі?

· Хто визначає форми здобуття освіти для учнів з числа внутрішньо переміщених осіб?

· Чи можна провести річне оцінювання учнів на основі попередніх навчальних досягнень?

· Який алгоритм оформлення результатів оцінювання внутрішньо переміщених учнів?

· Як відбувається оформлення шкільної документації вчителем, який перебуває за кордоном?

· Як здійснювати оцінювання учнів, які здобули освіту в іноземних закладах або не навчалися взагалі?

· Як проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених?

· Як діяти у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами?

· Чи можуть учні, які перебувають за кордоном, одночасно навчатися дистанційно в Україні?

· Як організувати урок, якщо вчитель-«предметник» не має можливості працювати навіть з допомогою технологій дистанційного навчання?

· Як діяти керівництву, якщо педагог за дистанційної форми роботи не виконує своїх обов’язків?

 

 

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень